duminică, 16 martie 2008






frumos, urat, vesel, trist, iubire, ura ... toate acestea cunt trairi pe care le experimentam in viata de zi cu zi...si de multe ori nici nu ne dam seama...cum se face oare k poti simti in acelasi timp sentimente diferite sau chiar contrare pt aceleasi pers?...nu stiu, iar de multe ori acest lucru poate crea o mare confuzie in viata personala...



pana nu de mult am cunoscut un "tip", pers care obisnuieste sa stea pe mess, sa vb si sa faca diverse lucruri ... abia dak ii vorbeam, pt k nu suport pers care se baga in seama neinvitate, asa k musca-n lapte...treptat am vb si am vb si am vb...pana ce din atata vorba am dat intr-o intalnire si intr-o frumoasa prietenie ...



am ajuns sa cred k prietenia sincera este cel mai frumos lucru de care poti avea parte in viata ... nu ma refer la iubire sau la o prietenie care sa aiba conotatii de interes sau alte sentimente de fatada, ci pur si simplu prietenie...



ce inseamna oare sa poti vb cu cineva, care sa te asculte si sa te inteleaga, sa iti fie aproape la nevoie, sa iti citeasca gandurile si sa te faca mereu sa te simti vie doar prin felul tau de a fi si de a simti viata?... este oare posibil ca toate acestea sa fie inglobate intr-un singur si simplu sentiment de prietenie? stiu ca da...si iti multumesc pt k imi esti alaturi...iti multumesc pt ceea ce ai devenit si pt ceea ce m-ai ajutat sa descopar in mine...




iti multumesc, drag prieten...


Niciun comentariu: