joi, 30 decembrie 2010

La Multi Ani!

LA MULTI ANI!!!

Este in sfarsit final de an, anul 2010. Mai bine zis, se termina si anul asta, a mai trecut inca unul si il adaugam pe lista neagra.

De asemenea, cum tot din popor se spune, trebuie sa facem bilantul anului ce a trecut pentru a vedea cate lucruri bune am realizat, cate rele am facut si, ca toata lumea, ce asteptari avem de la anul ce urmeaza.


Eu personal pot spune ca a fost un an foarte complicat, greu din toate punctele de vedere, insa nu imposibil. Viata mi-a adus in cale o multime de incercari, o gramada de belele, insa si multumiri pe masura. De exemplu, cine ar fi crezut ca eu am fost atat de cuminte anul acesta incat sa primesc un aparat de fotografiat de la Mos Craciun?! (si tin sa mentionez ca nu este de jucarie :P!)


De asemenea, am luat foarte multe decizii referitoare la viata mea personala si cea profesionala si, zic eu, am incercat sa pasesc cat mai prudent pe aleea ce am ales-o. Insa recunosc si faptul ca am mai calcat din cand in cand in strachini si am dat si cu nasul de asfalt din cauza "desteptaciunii mele preamarite" si pentru faptul ca "nu am revenit deloc asupra deciziilor deja luate" :)). Insa este omeneste sa gresesti, asa ca sper sa fi invatat ceva din cat praf am inghitit si sa nu mai merg cu spatele pentru ca am suficient loc pe poteca si inainte.

Insa lasand la o parte anul ce a trecut si privind printr-un ochi de fereastra spre cel ce urmeaza sa inceapa, imi propun sa il transform intr-un an de capatai, sa devina un an de referinta pentru realizarile mele profesionale, poate si pentru cele personale, cine stie, si mai ales materiale si spirituale. Imi doresc foarte mult sa ajung la opera, la opereta si sa merg mai des de odata la cativa ani la teatru. Totodata sper sa imi gasesc reperul de care am atata nevoie si in functie de acesta sa imi pun in aplicare planurile ce se tot formeaza in mintea mea.

Pe langa partile bune, care sper sa fie cat mai multe, sper ca cele mai putin fericite sa fie cat mai putine, iar cele care inevitabil vor apare, sa fie dintre acelea care te trezesc la realitate si iti dau sutul in fund de care ai nevoie la momentul potrivit.

Avand in vedere cele mentionate anterior, oficial declar incheiat anul 2010 si sper din tot sufletul ca cel ce urmeaza sa fie cat mai bun posibil si sa avem parte fiecare de cat mai multa sanatate, putere de munca si vointa! Pentru ca daca le avem pe acestea, restul le facem noi, pentru ca putem!

LA MULTI ANI!!!


Niciun comentariu: